Är alla män svin?

Tänkte på en sak imorse. När jag träffade Dan hade jag den inställningen att alla män är svin. Då sa han att han skulle bevisa att så är inte fallet, att det faktiskt finns bra män. Har inte tänkt på detta förrän imorse och kom på det att än är jag inte helt över bevisad. Jag tror, jag kommer att få så môe skit för detta =), att det bor ett litet svin i varje man... Det är bara så och de kan inte hjälpa det. Nu har inte älsklingen gått och gjort nåt mot mej... än, om ni tror det. Nej än så länge är han den bästa och mest underbara man jag träffat. Måste fjäska lite nu när jag skriver ner hela det manliga släktet =) Men det är just det, än så länge..... Jag går och väntar på att han ska göra nåt som sårar mej. Kanske beror det på att jag blivit så otroligt sårad och dåligt behandlad förut att jag inte kan släppa det. Nej jag har det ju helt underbart nu men ändå.... Man får väl njuta av stunden och hur det än är så klarar jag mej inte utan en man... iaf om bilen går sönder haha Nej då, men det är ju så "Cant live with them and you cant live without them".  Får väl inte skriva så här när jag bor under samma tak som fyra av det manliga könet. Ibland så förstår jag inte hur de tänker =)

Detta är bara min åsikt. Han någon en åsikt så kommentera gärna. Och Mari jag vet redan vad du tänker...

Ha en bra dag i solen

Kommentarer
Postat av: Mari

Klart alla män är svin sara. Mer eller mindre. Vi har väl stött på de som är det mer än andra kanske. Men jag tror Dan är snäll jag. Annars får han med mig att göra!!

2009-04-02 @ 11:36:23
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: din love :0)

ha ha.. ja ni kvinnor är ju helt perfekta ni.. alltid på bra humör, alltid lätta att förstå. gör alltid rätt.. finns ingen kvinna i värden som någonsin har sårat en man;0) ha ha.. men vi är att lite bra att ha med.. vi fyller att ett visst tomrum hos er;0);0) å då menar jag inte enbart nöjesgrottan... puss på dig älskling

2009-04-02 @ 17:39:58
Postat av: aja

Bra funderingar du har gumman, men jag tror vi män o kvinnor är ifrån olika planeter ha ha ha ...

Vi kommer nog aldrig förstå varandra.

Men som sagt va vi kvinnor måste vara perfekta:)

2009-04-02 @ 19:07:24
Postat av: Anonym

2009-04-02 @ 19:07:50
URL: http://ajaonettansblogg.se
Postat av: Mari

Nöjesgrottan?! Va äcklig du är Dan! Föressten, du bjuder på spriten nästa helg väl? Moahahhaha (Dan alltså)

2009-04-02 @ 20:14:44
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu