Äntligen läggdags

Snart får jag gå och lägga mej... Ska bli så gôtt. har kännt mej lite deppig idag. Ville dra täcket över huvudet redan när klockan ringde imorse. Men men det är väl bättre imôrrn. Kan ju inte va på topp varje dag

Har jobbat idag. Var väldigt lugnt. Jobbade med Elin och Lotta och det är alltid lika kul. Elin är ju kul. Hon är ju på smällen gumman och på henne hade de räknat fel datum med över två mån. Ha ha det är ju helt otroligt. Men som tur va så var det åt rätt håll iaf. Trodde först att hon skulle ha i slutet av sept men nu visade det sej att hon ska ha i början av juli. Hoppas att det inte gör nåt att jag hänger ut dej så här gumman =) Och förresten det är ditt fel allt som hände i lördags... Klarar mej inte utan min personliga assistent =)


Nu ska jag ta mej ett väl förtjänt bad, sen blir det sängen


Natta på er


Kommentarer
Postat av: Mari

Badar är ju det enda du gör. Du kommer snart se ut som ett gigantiskt russin!

2009-04-18 @ 11:47:05
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Elin

det är ingen fara att du hänger ut mej så...hehe....jaa det var ju inte mitt fel...eftersom jag hade mer koll än barnmorskan...hmm...nee du kan ju tydligen inte klara dej utan mej när du är ute...;p hur ska det gå den dan jag flyttar då??

2009-04-21 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu